Skip to main content

Mi vagyunk a változás motorja

A Magyar Ügyfélélmény Szövetség törekvése a kultúraváltás a magyarországi vállalkozások körében.


Célunk, hogy a kiváló ügyfélélmény-teremtés új korszakát hozzuk el az országban.


Szakmai tudásunk és szenvedélyünk segítségével ösztönözzük a kiválóságot, ahol az ügyfélélmény a mindennapok része, hogy Magyarországon az ügyfélélmény az üzleti siker egyik fő pillérévé váljon.


A legfrissebb trendek és technológiák mentén segítjük a vállalkozásokat, hogy tagjaink mindig lépéselőnyben legyenek a versenytársaikkal szemben, boldog és visszatérő vásárlóiknak száma egyre növekedjen.

Hidat képezünk a Magyarországon működő vállalkozások és az ügyfélélmény szakemberek között

Meghonosítjuk a kiváló ügyfélélmény-teremtés kultúráját

Elismerjük a fejlődni vágyó vállalkozásokat és ezzel versenyelőnyt teremtünk számukra

Szakmai fórumot biztosítunk olyan szakértők számára, akik bármilyen módon hozzájárulnak tudásukkal a kiváló ügyfélélmény megteremtéséhez

építjük a kiváló ügyfélélmény teremtés kultúráját a magyarországi vállalkozói szféra minden szegmensében

aláhúzzuk és kiemeljük az ügyfélélmény fontosságát

képzésekkel emeljük a téma ismertségét

teret és időt adunk a tudás és gyakorlat megosztására

alkalmat teremtünk a módszertani tudás elmélyítésére és a személyes készségek fejlesztésére

utat mutatunk az ügyfélfókuszú üzleti stratégiák irányába

kutatásokkal támogatjuk a hazai vállakozásokat

támogatjuk és elősegítjük a szakmai és üzleti kapcsolatokat, melyek kiemelkedő értéket és sok esetben üzleti lehetőséget jelentenek közösségünk tagjai számára

Kövess minket az 'In-en

Friss hírek, információk nem csak Szövetségünkről, hanem magáról az ügyfélélményről.

A legfrissebb hazai és nemzetközi elemzések, cikkek, videós és hanganyagok… minden, ami ügyfélélmény.

Kövess bennünket a LinkedIn-en, hogy lépéselőnybe kerülj a versenytársakkal szemben, boldog és visszatérő vásárlóid száma egyre növekedjen.


Elnökségünk

Alapítóink a nagyvállalati és KKV szektor ügyfélélményért elkötelezett szakemberei. Ügyfélélmény- és Service Design szakemberek, cégvezetők, értékesítési és marketingvezetők, akik egyetértenek abban, hogy az ügyfélélmény mérettől és ágazattól függetlenül ma már megkerülhetetlen része a céges kultúrának. 


Tarsoly Norbert

elnök

Dr. Horváth Zsófia

alelnök

Csukás Zsuzsanna

elnökségi tag