A Magyar Ügyfélélmény Szövetség törekvése a kultúraváltás a magyarországi vállalkozások körében.
Célunk, hogy a kiváló ügyfélélmény-teremtés új korszakát hozzuk el az országban.
Szakmai tudásunk és szenvedélyünk segítségével ösztönözzük a kiválóságot, ahol az ügyfélélmény a mindennapok része, hogy Magyarországon az ügyfélélmény az üzleti siker egyik fő pillérévé váljon.
A legfrissebb trendek és technológiák mentén segítjük a vállalkozásokat, hogy tagjaink mindig lépéselőnyben legyenek a versenytársaikkal szemben, boldog és visszatérő vásárlóiknak száma egyre növekedjen.

Friss hírek, információk nem csak Szövetségünkről, hanem magáról az ügyfélélményről.
A legfrissebb hazai és nemzetközi elemzések, cikkek, videós és hanganyagok… minden, ami ügyfélélmény.
Kövess bennünket a LinkedIn-en, hogy lépéselőnybe kerülj a versenytársakkal szemben, boldog és visszatérő vásárlóid száma egyre növekedjen.
Alapítóink a nagyvállalati és KKV szektor ügyfélélményért elkötelezett szakemberei. Ügyfélélmény- és Service Design szakemberek, cégvezetők, értékesítési és marketingvezetők, akik egyetértenek abban, hogy az ügyfélélmény mérettől és ágazattól függetlenül ma már megkerülhetetlen része a céges kultúrának.
elnök
alelnök
elnökségi tag